»Asistent/ka společnosti - s němčinou! (43.000 - 48.000,- Kč)
Máš vysokou úroveň německého jazyka a chceš toho využít? Máš dokončené alespoň středoškolské vzdělání? Máš zájem pracovat pro malou rodinnou společnost a přesto potkávat velice zajímavé osobnosti? Paráda!
Pošli mi CV a staň se:
ASISTENT/KA SPOLEČNOSTI - S NĚMČINOU! (43-48.000 Kč)
Popis práce:
* Administrativa
* Komunikace s obchodními partnery v Německu
* Organizační zajištění chodu kanceláře
* Práce s interním systémem
Požadujeme:
* SŠ vzdělání s maturitou
* Vysokou úroveň německého jazyka
* Uživatelskou úroveň práce na PC
* Organizační a komunikační dovednosti
* Pozice je vhodná pro absolventy
Nabízíme:
* Příspěvek na stravování
* Občerstvení na pracovišti
* Firemní telefon
* Občas možnost pracovat z domu
* Lokalitu: Brno...
Ing. Eva Drozdová, tel.: 00420775474380, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Asistentka jednatele
Hledáte novou pracovní pozici v administrativě do rodinné společnosti? Máte anglický či německý jazyk? ANO? Tak zašlete svůj životopis!
Stabilní a rodinná společnost hledá kolegyni/kolegu na pozici: ASISTENTKA JEDNATELE
Popis práce:
* Zpracování účetních dokladů a fakturace.
* Příprava podkladů pro mzdy, DPH a další účetní operace.
* Komunikace s úřady, zákazníky a dodavateli, organizace schůzek.
* Vedení firemní administrativy, evidence a archivace dokumentů.
* Podpora finančního oddělení při auditech a kontrolách.
* Asistence a podpora vedení a obchodu společnosti
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání v ekonomii nebo administrativě.
* Základní pojem o účetnictví
* Anglický jazyk nebo německý jazyk
* ŘP.sk.B
* Výbornou znalost balíčku MS Office
* Znalost účetních programů - POHODA, MONEY S3, Helios,.. - VÝHODOU nikoliv nutností
* Být komunikovat, flexibilní, spolehlivá, pracovat samostatně, zvládat práci pod tlakem, mít pozitivní přístup, pracovat systematicky a důkladně
Nabízíme:
* RESPEKTUJÍCÍ MZDA DLE VAŠICH ZKUŠENOSTÍ
* Inovativní a rozvijící se firma vytvářející vlastní stroje
* Práce na zajímavých projektech i pro zahraniční trhy
* Rozvoj znalostí
* Možnost kariérního růstu
* Rodinná společnost
* Individuální firemní benefity
* Nástup možná ihned
* Místo výkonu: poblíž Kopřivnice...
Aneta Jurková, tel.: 00420773799245, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Asistentka pro představenstvo společnosti (35.000 - 45.000,- Kč)
Hledáme asistentku/asistenta, který zajistí maximální podporu pro vedení firmy. Hledáme osobu, která se stane součástí fungujícího back office týmu, a která ví, jak potřebná je pozice asistenta pro fungování společností. Vaše práce bude zahrnovat zajištění hladkého chodu kanceláře a plnění praktických úkolů, které zajistí, že celý tým bude fungovat bez problémů. Hledáme někoho, kdo na jednu stranu zvládne organizaci zasedacích místností, přepis zápisu, či případné objednání letenek, na druhou stranu klidně skočí do města pro chlebíčky v případě nutnosti.
Popis práce:
* Zajištění administrativní podpory pro vedení společnosti
* Příprava kávy, občerstvení, zajištění parkovacích míst a uvítání návštěv
* Organizace kancelářských potřeb a zasedacích místností
* Vedení evidence návštěv
* Práce s dokumenty a přizpůsobení se individuálním potřebám každého člena týmu
* Samostatná a plně zodpovědná organizace úkolů
* Zajištění komunikace s řemeslníky, poštou, a další různé úkoly
Požadujeme:
* Zkušenost na obdobné pozici
* Český jazyk, AJ výhodou nikoliv podmínkou
* Praktické uvažování a selský rozum
* Schopnost vytvářet příjemné prostředí bez zmatků
* Proaktivní přístup, schopnost předvídat potřeby a řešit úkoly samostatně
* Psychická odolnost, pracovitost a spolehlivost
* Schopnost fungovat bez neustálého dohledu
Nabízíme:
* Práce v centru Prahy v krásné historické budově
* Mzda: 35 000 až 45 000 Kč měsíčně
* Odměny: 2 platy navíc jako bonus v případě spokojenosti + předvánoční bonusy
* Místo výkonu práce Praha 1
...
Mgr. Vladimíra Marková, tel.: 00420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Customer service - German + English (40.000 - 50.000,- Kč)
Do you want to work in customer service and use your fluency in German and English? Are you communicative, energetic and do you put the customer first? Excellent!
Send us your CV in English and start working as:
CUSTOMER SERVICE - GERMAN + ENGLISH (40-50.000 CZK)
Popis práce:
* Handling customer requests.
* Communication in German and English
* Participation in innovative projects.
* Working in an internal system.
Požadujeme:
* German language - excellent - C1/C2
* English language - communicative - B2
* Knowledge of working with PC.
* Willingness to work in customer service
Nabízíme:
* SIGNING BONUS
* 100% Home Office option
* Up to 25 days holiday
* Daily use of languages
* Cafeteria
* Multisport card
* Meal allowance
* Discounts on company products
* Supplements and bonuses
* Educational courses and training
* Opportunity for career growth
* Location: Brno - city...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Elektroinženýr - automatizace (30.000 - 40.000,- Kč)
Hledáme nadšené absolventy pro novou pobočku v Plzni!
Jsi domácí kutil? Řešíš rád technické problémy? Zajímáš se o novinky v oblasti automatizace a elektrotechniky?
Máme pro tebe jedinečnou příležitost podílet se na založení nové pobočky v Plzni. Od samého začátku budeš u projektu, kde můžeš ukázat, co umíš a realizovat své know-how a dovednosti. Uvidíš za sebou nejen svůj osobní a pracovní rozvoj, ale i to, jak tvá práce přispívá k tomu, aby se pobočce dařilo a byla prosperující.
Zašli nám svůj životopis ještě dnes!
ELEKTROINŽENÝR - AUTOMATIZACE (ŠANCE PRO ABSOLVENTY! 30-40.000 Kč)
Popis práce:
* Konzultace technického řešení
* Vytváření cenových nabídek
* Práce v interním systému
* Komunikace se zákazníky
* Možnost podílet se na marketingu firmy
Požadujeme:
* VŠ vzdělání elektrotechnického směru
* Zájem o obor automatizace a elektrotechniky
* Schopnost řešit technické problémy
* Ochotu učit se a rozvíjet své dovednosti
Nabízíme:
* 28 dní placeného volna
* Možnost kariérního růstu
* Bonusy a prémie
* Navyšování mzdy
* Super kolektiv a spousta zajímavých akcí
* Příspěvek na stravování
* Občerstvení na pracovišti
* Zaměstnanecká sleva
* Hrací zóna v kanceláři
* Místo výkonu práce: Plzeň...
Bc. Nikola Kolářová, tel.: 00420739290528, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»German + English customer service (44.000 - 53.000,- Kč)
Do you want to work in customer service and use your fluency in German and English? Does working in a call centre suit you? Are you communicative, energetic and do you put the customer first? Excellent!
Send us your CV in English and start working as:
GERMAN + ENGLISH CUSTOMER SERVICE (44-53.000 Kč)
Popis práce:
* Handling customer requests
* Communication in German and English
* Participation in innovative projects
* Working in an internal system
Požadujeme:
* German language - excellent - C1/C2
* English language - communicative - B2
* Knowledge of working with PC
* Willingness to work in customer service
Nabízíme:
* SIGNING BONUS
* 100% Home Office option
* Up to 25 days holiday
* Daily use of languages
* Cafeteria
* Multisport card
* Meal allowance
* Discounts on company products
* Supplements and bonuses
* Educational courses and training
* Opportunity for career growth
* Location: Brno - city...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledáme pracovníky z Mělníka a okolí
Hledáte dlouhodobé zaměstnání? Zkuste to s námi! Jsme personální agentura zajišťující nástup přímo do kmene společností v MĚLNÍKU a ŠIROKÉM OKOLÍ.
Zašlete svůj životopis na hola@acjobs.cz , podrobnosti s Vámi ráda proberu telefonicky!
Popis práce:
* dělnické pozice různých specializací
* THP pozice různých odborností
* administrativní pozice
Požadujeme:
* vzdělání dle Vašeho zaměření
* ochotu pracovat
* ochotu se dále učit
Nabízíme:
* zaměstnání do kmene společnosti
* mzdu respektující úroveň znalostí a zkušeností
* benefity dle konkrétního zaměstnavatele
* místo výkonu práce: MĚLNÍK A OKOLÍ...
Aneta Jurková, tel.: 00420773799245, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR business partner
Máte minimálně 3 letou praxi v oblasti HR ve výrobní nebo automotive společnosti?
Chcete moderní pracovní prostředí a příležitost pracovat s nejnovějšími technologiemi ?
Pošlete mi Váš životopis a staňte se naším novým HR BUSINESS PARTNEREM!
Popis práce:
* Nábor, onboarding, compliance
* Podpora manažerů a zaměstnanců ve všech HR oblastech
* Poradenství při řešení pracovněprávních otázek a výzev
* Analýza mzdových struktur, návrh motivačních programů a optimalizaci benefitů
* Sledování rozpočtu HR oddělení a headcountu společnosti
Požadujeme:
* Prokazatelnou praxi na obdobné pozici v automotive nebo výrobní společnosti
* Znalosti pracovního práva a HR procesů
* Schopnost vést efektivní jednání s manažery a zaměstnanci
* Proaktivitu a strategické myšlení
* Pokročilou znalost angličtiny (denní komunikace s managementem a zahraničními kolegy)
Nabízíme:
* Flexibilní pracovní dobu
* Bonusy
* 13., 14. mzdu
* 25 dnů dovolené
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na penzijní pojištění
* Příspěvek na sport, kulturu
* Zvýhodněný mobilní tarif
* Místo výkonu práce: Nymbursko...
Daniela Hůrková, tel.: 00420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR generalist in multinational company (40.000 - 55.000,- Kč)
Do you have previous experience in HR and want to continue to develop in this area? Do you have a university degree and English is not a problem for you? Do you want to cooperate not only with colleagues in the Czech Republic, but also abroad? Great!
Send me your CV and respond to the position:
HR GENERALIST IN MULTINATIONAL COMPANY (40-55.000 CZK)
Popis práce:
* Hiring new employees
* Contracts and amendments
* Onboarding
* HR processes, Benefits
* Checking for updates in labour law regulations
* Preparation of reports and making recommendations
* Entering data into Workday
Požadujeme:
* Bachelor's degree in HR, Communication or similar
* Knowledge of labour law regulations
* Fluency in Czech and English
* Experience in a similar position
* Experience with MS Office
* Knowledge of Workday is an advantage
Nabízíme:
* 25 days of vacation
* Flexible working hours
* Possibility to work from home
* Meal allowance
* Supplementary pension package
* Opportunity for personal and professional growth
* Language courses
* Multisport card
* Location: Brno...
Ing. Eva Drozdová, tel.: 00420775474380, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR generalist v nadnárodní společnosti (40.000 - 55.000,- Kč)
Máš zkušenosti z HR a chceš se v této oblasti i nadále rozvíjet? Máš VŠ vzdělání a angličtina ti nedělá problém? Chceš spolupracovat nejen s kolegy v ČR, ale také v zahraničí? Skvěle!
Pošli mi CV v angličtině a reaguj na pozici:
HR GENERALIST V NADNÁRODNÍ SPOLEČNOSTI (40-55.000 Kč)
Popis práce:
* Nástupy a výstupy zaměstnanců
* Smlouvy a dodatky
* Onboarding
* HR procesy, benefity
* Monitoring změn v pracovněprávních předpisech
* Příprava reportů a souvisejících doporučení
* Práce v programu Workday
Požadujeme:
* VŠ vzdělání ekonomického / humanitního směru
* Znalost pracovněprávních předpisů
* Vysokou úroveň českého i anglického jazyka
* Praxi na obdobné pozici
* Zkušenosti s prací v MS Office
* Znalost programu Workday - výhodou
Nabízíme:
* Dovolenou nad rámec zákona
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost Home Office
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na PP / ŽP
* Možnost osobního i profesního růstu
* Jazykové kurzy
* Multisportku
* Lokalitu: Brno...
Ing. Eva Drozdová, tel.: 00420775474380, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR konzultant s praxí (33.000 - 60.000,- Kč)
Máš skvělé komunikační schopnosti a nějakou praxi třeba z personálky? Nebojíš se výzev, vytrvalost je tvým druhým jménem a nechybí ti kapka soutěživosti? Odpověď byla 5x ANO? Tak to nám určitě pošli životopis a staň se součástí naší skvělé personální agentury s dlouholetou zkušeností!
Popis práce:
* Plnění nastavených obchodních plánů
* Budeš se starat o zadané pozice a jejich inzerci
* Vyzpovídáš kandidáty tak, aby byli ready na pohovor
* Akvizice nových firem (za to jsou odměny navíc!)
* Budeš komunikovat s našimi stálými klienty
* S těmito klienty si také budeš domlouvat schůzky
Požadujeme:
* Máš min. SŠ vzdělání
* Máš praxi na obdobné pozici
* Znalost AJ výhodou
* Zvládneš uživatelsky používat PC
* Komunikace na denní bázi ti nedělá problém
* Vlastníš ŘP skup. B (není nutný)
Nabízíme:
* Až 25 dní dovolené + 5 dnů sick days za splnění plánů
* Čtvrtletní bonusy ze splněných plánů
* Když přeplníš, můžeš si vyrazit do Španělska nebo Krkonoš
* Stravenky tě neminou
* Multisportky vedeme taky
* Benefit karta je k dispozici
* Občasný homeoffice
* Pružnou pracovní dobu
* Telefon a Notebook
* Zapracování a podpora od všech našich týmů
* Teambuildingy a firemní akce
...
Mgr. Alena Rolencová, tel.: 00420739236965, Advantage Consulting s.r.o., Divadelní 14, 301 00 Plzeň, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR manager s AJ
Hledáme zkušeného HR Manažera, který se ujme komplexního vedení personálních procesů v dynamickém a inovativním prostředí. Na této pozici budete zodpovědní za rozvoj a implementaci HR politik, řízení náboru, podporu zaměstnaneckých vztahů a udržování pozitivního pracovního prostředí. Zaujala Vás tato pozice? Pak neváhejte a zašlete mi Váš životopis!
Prosperující společnost hledá nového kolegu/kolegyni na pozici: HR MANAGER S AJ
Popis práce:
* Nábor, adaptace a rozvoj zaměstnanců
* Vytváření a implementace HR strategií a procesů
* Dohled nad souladem s pracovním právem
* Řízení vztahů se zaměstnanci a podpora jejich rozvoje
* Spolupráce na rozpočtu HR a plánování pracovních sil
Požadujeme:
* VŠ vzdělání, ideálně v HR nebo příbuzném oboru
* Praxe v HR min. 10 let, ideálně v dynamickém prostředí
* Výborné komunikační schopnosti a znalost pracovního práva
* Výbornou komunikativní znalost anglického jazyka
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilitu
* Home Office
* Příspěvek na dopravu
* Příspěvek na stravování i penzijní připojištění
* Odborné vzdělávání
* Další benefity
* Lokalitu: Ostrava
...
Zdeňka Přečková, tel.: 00420775787071, Advantage Consulting s.r.o., Jurečkova 18, 702 00 Ostrava, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR teamleader - od 35.000 Kč+skvělé benefity
Hej TY! TY, co máš kuráž, bystrou mysl, komunikaci kadence kulometu a zároveň tě naplňuje budování a vedení vlastního týmu! Protože jestli už máš dokonce praxi jako personalista a měl/a jsi pod sebou spokojené kolegy nebo máš jen ambice být dobrým koučem - hledáme právě TEBE! Nečekej! Představ se mi v životopise a staň se naším novým LEADREM!
Popis práce:
* Čeká tě pestrá práce v SUPER týmu, který si sám/a vytvoříš
* Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Péče o svěřený okruh zákazníků a SVŮJ TÝM
* Aktivní spolupráce na vyhledávání kandidátů
* Vyhledávání nových pracovních příležitostí
* Školení, monitoring, reporty, KPI
* Nezáživná, leč nepostradatelná administrativa
* Práce v interním systému
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme:
* Školu - nejlépe dokončenou
* Předchozí praxi na podobné pozici s otevřenou náručí vítáme
* PC - Balíček MS Office, interní systémy
* AJ/NJ - cizí jazyk se vždycky hodí
* Proaktivní přístup
* Milá povaha se smyslem pro humor
* Ochota pracovat na sobě
* Schopnost motivovat, vést, hodnotit, školit a stát za svým týmem v dobrém i zlém
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme:
* Nástupní plat od 35.000 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Kvartální odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže o hodnotné ceny
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost částečného Homeoffice
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Čtyřdenní pracovní týden
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Možnost profesního i platového růstu
* Kancelář v BRNĚ
...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Komunikační suverén do kanclu! - až 60.000kč
Vítám Vás u zkůžky talentového rozpoznáváňá!
Ten, který toto dočte až do konca a nezakokce sa, jak prvnička, keď na ňu mrkne arašída v reklamě na tatranky má první štacu prakticky za sebů.
Do našeho nebeského týmu Recruiterů ve Štatlu zháňáme adekvátní posilu - a keď pravím posilu, tým myslím, že ťa ani tento náborový plátek nerozháže, ale pudeš, pošleš mě životopis a v něm bude stát, že za to budeš stát!
Prosím pěkně moralisti, lingvisté a další brbloni, majůc nuktání mňa tu pranýřovat teď přestanů luštit, co je tu napsané a půjdů si stěžovat do nejaké iné fajné skupiny. Na ostatní sa těším!
Popis práce:
* Čeká ťa práca v příjemném kanclu s výhledem skorem jak na Time Square
* Budeš echtovně šperkovat svůj komunikační um
* Čeká ta vymýšlání vlastní potrefené inzerce
* Halda volání a psaní
* Staneš sa nadějů - mnohým pomožeš dostat vysněnů prácu
* Zároveň sa staneš šanců pro firmy, aby konečně měli vysněného zaměstnanca
* A budeš v tom chcet byt nadmíru dobrý - bo sa budeš učit od najlepších - NE ode mňa! - pravím od nalepších
* Mňa možeš ve chvilce volna sledovat, jak sa točím na židli
Požadujeme:
* Střední školu byste mohli mět dodělanů
* Vítáme praxu na podobnéj pozici
* Čuňu měj ostrů, ale né sprostů
* Další jazyk vítáme - jak vidíš
* Otevřená mysl, schopnosť neztratit sa cestů do rachoty a chuť na sobě zapracovat
* Na PC potřebujem iné majstrštiky než postování obrázků na socíálních síťách
* Jít naproti všemu neznámému, lapit to a ochočit!
Nabízíme:
* Nejaký plat dostaneš - fix od 26.500Kč - je na tobě
* Máme tu k temu směšné prémie - výplatnica ti čuňu fakt roztáhne
* Kvartální plačtivé odměny - budeš řvat od radosti!
* Práca sa flexibilně roztahuje kludně do celého dňa
* Je možné pracovat hen aj tuná
* K odpočinku u kaluže 20 dní zadarmo
* Je ti šoufl - vem si Sick Day - máš 5
* Kafe ti udělajů, oběd ti donesů
* Sů tu různé zábavy, tancovačky a sportovačky
* Makáš fakt echtovně? Pak máš aj v pátek volno - ale šéfovéj to neříkaj!
* Dostaneš skvělé zaučení a eště skvělejších kolegů
* Nafasuješ mobil, noťas, točící židlu a písničku na uvítanů
* Kancelář máš v BRNĚ...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Komunikativní kolega/yně do PA - práce snů! (26.500 - 60.000,- Kč)
Hej TY! TY, co máš kuráž, bystrou mysl, komunikaci kadence kulometu a fakt bys chtěl/a získat práci v personální agentuře! Protože jestli už máš dokonce praxi jako personalista nebo jsi se jím chtěl/a vždycky stát - hledáme právě TEBE! Nečekej! Představ se mi v životopise a staň se naším novým kolegou!
Popis práce:
* Čeká tě pestrá práce v SUPER týmu
* Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Aktivní a kreativní tvorba inzerce, příslušná administrativa
* Vyhledávání nových pracovních příležitostí
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Aktivní vyhledávání potencionálních kandidátů, jejich selekce a prezentace
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme:
* Školu - nejlépe dokončenou
* Předchozí praxi na podobné pozici s otevřenou náručí vítáme
* PC - Balíček MS Office, interní systémy
* AJ/NJ - cizí jazyk se vždycky hodí
* Vytříbená slovní zásoba
* Aktivní přístup
* Milá povaha se smyslem pro humor
* Ochota pracovat na sobě
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme:
* Nástupní plat od 26.500 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Kvartální odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže o hodnotné ceny
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost částečného Homeoffice
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Čtyřdenní pracovní týden
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Možnost profesního i platového růstu
* Kancelář v BRNĚ
...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Koordinátor vzdělávání a rozvoje (35.000 - 45.000,- Kč)
Do našeho týmu ve stabilní a dynamické nadnárodní výrobní společnosti hledáme KOORDINÁTORA VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJE (35-45.000 Kč) zaměstnanců, který bude zodpovědný za organizaci a plánování rozvojových aktivit pro naše zaměstnance. Pokud máte zkušenosti z mezinárodního prostředí a zajímá vás oblast firemního vzdělávání, rádi vás přivítáme v našem kolektivu.
Popis práce:
* Návrhy a implementace plánů rozvoje zaměstnanců
* Tvorba tréninkových a vzdělávacích plánů
* Organizace a koordinace školení, včetně správy záznamů o jejich absolvování
* Evidence a vyhodnocení efektivity školení
* Spolupráce při výběru dodavatelů školení
* Kontrola dodržování povinných zákonných školení
* Monitorování a správa rozpočtu na školení
Požadujeme:
* Vzdělání min. středoškolské
* Praxi v mezinárodní výrobní společnosti je nutností
* Praxi v oblasti školení zaměstnanců výhodou
* Pokročilou znalost MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook, Word)
* Výborné komunikační a prezentační dovednosti
* Pečlivost, zodpovědnost, organizační schopnosti a kreativita
* Ochotu pracovat samostatně a proaktivně
* Základní znalost anglického jazyka a ochotu se dále vzdělávat
Nabízíme:
* Neustále se rozvíjející nadnárodní výrobní společnost
* Možnost dalšího vzdělávání (jazykové kurzy, odborné kurzy)
* 25 dní dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Plně dotované stravování
* Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
* Program Cafeteria a další firemní benefity
* Lokalitu Žatec...
Kateřina Dytrtová, tel.: 00420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Koordinátor zakázky 40-65.000kč
Baví vás komunikace, jste organizační typ a máte rádi výzvy? Hledáme kolegu, který má zkušenost s vedením projektu, případně vývoji produktu. Čeká Vás zajímavá a pestrá práce na zahraničním projektu. Potřebujeme člověka, který je aktivní a organizačně zdatný a má i zkušenost s vedením zakázky nebo projektu.
Na oplátku Vás čeká velmi zajímavá a dynamická práce, při které získáte mnoho cenných zkušeností.
Zašlete svoje CV a povíme si více!
Popis práce:
* Remote vedení projektu
* Komunikace s managery v příslušné oblasti
* Administrativa spojená s komunikací s úřady
* Zajištění vývozních dokladů, logistika
* Občasné vyjetí do zahraničí
Požadujeme:
* Středoškolské vzdělání
* Zkušenost s vedením lidí, organizovanost a velmi dobrá komunikace
* Angličtina na pokročilé úrovni - slovem i písmem
* Znalost práce na PC
* Chuť se učit a posunovat
* ŘP B
Nabízíme:
* 5 týdnů dovolené
* Profesní růst a práce v zajímavém oboru
* Pružná pracovní doba
* Notebook a mobilní telefon
* Po zapracování možnost občasného Homeoffice
* Místo práce Brno...
Mgr. Veronika Malinská, tel.: 00420775787242, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Kouč personálního týmu - nástup ihned! (35.000 - 75.000,- Kč)
NAŠE AGENTURA VYHLAŠUJE PÁTRÁNÍ!!
Postrádáme kolegu!
Komunikativní, empatický, rozhodný, schopný vybudovat a vést vlastní tým, navíc orientovaný v prostředí recruitmentu.
Neviděli jste ho? Nejste to náhodou právě VY?
V případě jakýchkoli informací vedoucích k nalezení našeho kolegy nás neváhejte kontaktovat!
Popis práce:
* Dostaneš možnost k vybudování vlastního týmu
* Onboarding, vedení, motivování, rozvoj a reporting se stanou tvojí Alfou a Omegou
* Postaráš se navíc o okruh svěřených klientů
* Udržuješ vztahy, vyhledáváš nové příležitosti a možnosti, mapuješ nové trendy, aktivně se podílíš na náborech
* Budě tě provázet nudná, ale potřebná administrativa
* K tomu všemu dostaneš skvělé kolegy, kteří tě podpoří!
Požadujeme:
* Škola nejlépe dokončená - na obory nehrajeme
* Důležitá je zkušenost v oblasti HR
* Orientace v pracovně právní legislativě je ohromným plus
* Ještě lepší je praxe na pozici Leadra
* Cizí jazyky vítáme, ale domluvíš se i bez nich
* ŘP - sk.B - je potřeba
* PC - balíček MS Office
* Komunikační, prezenční, organizační, analytické, obchodní a vůdčí schopnosti
Nabízíme:
* Nástupní plat od 35.000 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže o hodnotné ceny
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost částečného Homeoffice
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Čtyřdenní pracovní týden
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Možnost profesního i platového růstu
* Kancelář v BRNĚ...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Náborář v extrením HR (30.000 - 50.000,- Kč)
Láká tě oblast HR, ale nechceš jen stereotypně chystat smlouvy? Hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
Nepromarni svoji příležitost a přidej se do mého týmu, kde může být práce i zábavou.
NÁBORÁŘ V EXTRENÍM HR (30 - 50.000 KČ)
Popis práce:
* vytváření a správa inzerátů - kreativita se cení
* vyhledávání vhodných uchazečů v databázích - u nás pečení holubi nelítají rovnou do pusy
* oslovování vhodných uchazečů - telefon u nás budeš používat denně
* zajištění náborového procesu - nezůstaneš jen u psaní inzerátů
* komunikace s našimi klienty - musíš vědět, s kým bude kandidát spolupracovat
* administrativní úkony - bez těch to nejde, musíme v tom mít pořádek
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* znalost angličtiny - výhodou
* znalost práce na PC a s MS Office
* zkušenost z prodeje, call centra nebo zákaznického servisu - výhodou!
* zájem o obchodní činnost
* proaktivní přístup k práci
* odolnost proti stresu
Nabízíme:
* fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* až 5 týdnů dovolené
* sickdays
* pružnou pracovní dobu
* možnost homeoffice
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravné
* motivační soutěže
* mladý a přátelský kolektiv
* odborné zaškolení
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Návrhář/ka kuchyní a interiérů - absolventi! (40.000 - 50.000,- Kč)
Chcete svou kariéru odstartovat v kreativním oboru, kde se propojuje design, technické dovednosti a práce se zákazníky? Do našeho zavedeného týmu hledáme posilu, která se chce učit, rozvíjet a přispívat svými nápady. Pokud máte smysl pro detail, rádi komunikujete s lidmi a dokážete pracovat samostatně, přidejte se k nám!
Vítáme všechny nadšence, kteří se chtějí učit, rozvíjet a ukázat svůj potenciál!
Popis práce:
* Naučíš se být profesionálem v návrzích a prodeji
* Zaškolíme tě v našem grafickém programu
* Maximálně se vynasnažíš naplnit požadavky našich zákazníků
* Úzce spolupracuješ s kolegy ve výrobě
* Zařídíš potřebné zboží u našich dodavatelů
* A to vše od 10 - 16 hod.!
Požadujeme:
* SŠ/VOŠ/VŠ
* Chuť učit se
* Orientaci na zákazníka a milé vystupování
* Aktivní zájem o design, kreativní náboj, týmového ducha, ale i schopnost samostatné a zodpovědné práce
* Schopnost práce na PC - zbytek tě rádi naučíme!
Nabízíme:
* Nástupní mzda od 40.000 Kč
* Práce na zajímavých projektech
* Vlastní nastavení náplně práce
* Zkrácená pracovní doba
* Nadstandardní prémie
* Přátelský a milý kolektiv
* Sleva na firemní služby a produkty
* Moderní studio s příjemným zázemím
* Možnost profesního i finančního růstu
* Zaškolení profesionály v oboru
* Místo výkonu: Brno/Řečkovice...
Jana Srncová, tel.: 00420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Obchodní referent/ka - zákaznický servis (30.000 - 40.000,- Kč)
Chcete pracovat v oblasti zákaznické podpory a využívat svých komunikačních dovedností? Ovládáte anglický jazyk a máte perfektní organizační schopnosti?
Potom zašlete svůj životopis ještě dnes!
Stabilní nadnárodní společnost, příjme posilu do týmu na pozici:
OBCHODNÍ REFERENT/KA - ZÁKAZNICKÝ SERVIS
Popis práce:
* vyřizování požadavků zákazníků
* komunikace v cizím jazyce
* přijímání a správa objednávek
* vyřizování telefonické a emailové komunikace
* administrativa - dodací listy, faktury, celní doklady
* kooperace s ostatními odděleními
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* praxi v oblasti zákaznické podpory nebo obchodu
* pokročilou znalost anglického jazyka (denní komunikace) - německý jazyk velkou výhodou
* znalost MS Office (Word, Excel), SAP
* komunikační dovednosti, pečlivost, proaktivitu
Nabízíme:
* stabilní zaměstnání v mezinárodní společnosti
* týden dovolené navíc + sick days
* závodní kantýnu + příspěvek na stravování
* zkrácenou pracovní dobu (7,5 hodiny)
* odborné vzdělávací kurzy
* příspěvky na volnočasové aktivity
* místo výkonu práce: Žďársko...
Ing. Renáta Adámková, tel.: 00420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Obchodní referent/ka v elektru (30.000 - 45.000,- Kč)
Považuješ se za komunikativního člověka se skvělými vyjednávacími schopnostmi? Máš vzdělání v elektro oboru a směřuješ na pozici obchoďáka? Zajímáš se o technické novinky a trendy? Skvěle!
Pošli mi životopis a přihlas se do výběrového řízení na pozici:
OBCHODNÍ REFERENT/KA V ELEKTRU (30-45.000 Kč)
Popis práce:
* Každodenní komunikace se zákazníky na pobočce v Českých Budějovicích
* Administrativa spojená se zakázkami
* Komunikace s dodavateli
* Spolupráce napříč různými úseky společnosti
* Zpracování technických požadavků
Požadujeme:
* Vzdělání v oboru elektrotechniky
* Praxe v elektro oboru - výhodou
* Zkušenost s prodejem - výhodou
* Práce na PC, MS Office
* Zkušenost s programem SAP - výhodou
* Komunikační dovednosti
Nabízíme:
* Dovolenou nad rámec zákona
* Finanční bonusy
* Měsíční i roční příplatky
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na PP / ŽP
* Možnost kariérního růstu
* Firemní akce
* Precizní školení od seniorních kolegů
* Lokalitu: České Budějovice
...
Ing. Eva Drozdová, tel.: 00420775474380, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Operátor call centra NJ+AJ (43.000 - 53.000,- Kč)
Hledáme komunikativní a jazykově zdatné operátory call centra, kteří budou schopni poskytovat kvalitní zákaznickou podporu v němčině i angličtině. Pokud máte silné komunikační dovednosti a schopnost efektivně pracovat s lidmi, rádi bychom vás přivítali v našem týmu!
Pošlete životopis a buďte:
OPERÁTOR CALL CENTRA NJ+AJ (43-53.000 Kč)
Popis práce:
* Poskytování telefonické podpory a služeb zákazníkům v NJ a AJ
* Poskytování informací a podpora zákazníků při řešení jejich požadavků
* Zaznamenávání komunikace s klienty do interního systému
* Spolupráce s ostatními týmy ke zlepšení služeb poskytovaných zákazníků
Požadujeme:
* Schopnost komunikovat plynule v němčině (C1/C2) a angličtině (B2/C1)
* Empatii a ochotu při jednání se zákazníky
* Schopnost rychle se učit a adaptovat se na nové situace
* Zkušenost v oblasti call centra - velkou výhodou
* Schopnost práce v týmu v multitasking prostředí
Nabízíme:
* NÁSTUPNÍ BONUS
* Možnost 100% Home Office
* Dovolená nad rámec zákona
* Denní využití jazyků
* Kafeterie
* Multisport karta
* Příspěvek na stravování
* Slevy na firemní produkty
* Příplatky a bonusy
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost kariérního růstu
* Bonus za doporučení kamaráda
* Nadstandardní lékařská péče
* Příspěvek na ubytování (v případě stěhování ze zahraničí)
* Lokalitu: Brno - město...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Personalista pro mezinárodní společnost - až 48 000 Kč
Máte zkušenosti v oblasti HR alespoň 2 roky a zrovna hledáte příležitost pracovat v mezinárodní společnosti, kde můžete plně využívat svoji angličtinu? Přidejte se k našemu skvělému kolektivu! Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám CV rovnou v anglickém jazyce!
Popis práce:
* Plánování a řízení celého procesu náboru, včetně školení a rozvoje zaměstnanců
* Denní komunikace s vedením firmy v anglickém jazyce
* Analýza a kontrola nákladů spojených s HR procesy
* Práce s interním systémem (nástupy, odchody aj.)
* Výběr, hodnocení kandidátů, vedení pohovorů
* Podpora interní komunikace napříč společností
* Organizace firemních akcí a aktivit
* Příprava a správa reportů
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na lidské zdroje
* Minimálně 2 roky zkušeností na podobné pozici
* Výborná znalost angličtiny na komunikativní úrovni
* Znalost zákoníku práce
* Silné organizační dovednosti a schopnost empatie
* Řidičský průkaz skupiny "B" - aktivní řidič
* Ochota dojíždět
Nabízíme:
* Adekvátní finanční ohodnocení + prémie
* 25 dní dovolené
* Občerstvení na pracovišti
* Dotované stravování + stravenky
* Pracovní vybavení, včetně telefonu a notebooku
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost profesního i finančního růstu
* Sleva na naše firemní produkty
* Možnost využití masáže přímo na pracovišti
Místo výkonu práce: Vyškov...
Bc. Gabriela Přikrylová, tel.: 00420773799241, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Pracovník/ce recepce - Brno Líšeň - 16000 Kč - 4 hodiny denně
Společnost Simacek Facility CZ patří k významným poskytovatelům komplexních facility služeb v České republice.
Staňte se součástí společnosti jako PRACOVNÍK/CE RECEPCE. Umíme přizpůsobit úvazky a plánovat směny dle Vašich potřeb a možností.
Popis práce:
* práce na recepci
* vedení el. knihy návštěv
* vyřizování telefonických hovorů
* evidence pošty
Požadujeme:
* komunikativní AJ
* spolehlivost, dochvilnost!
* důkladnost, preciznost
* velmi dobrou pracovní morálku
Nabízíme:
* 185 Kč/hodina (DPP, DPČ pro ID)
* 16.000 Kč/měsíc (HPP pro ID)
* 5 dnů v týdnu, pouze pracovní dny
* PO - PÁ 4 hodiny denně
* DPP, DPČ
* HPP/zkrácený
* Nástup dle dohody, ihned
* Férové jednání
* Po zkušební době odměna 5.000 Kč
* Pravidelnou měsíční mzdu
* Individuální přístup vedoucího
* Prémie navázané na pracovní výkon
* Jistotu stabilního zaměstnání
* Pracovní oděv
* Výborná dopravní dostupnost MHD
* Pracoviště na chráněném trhu práce přednostně určeno pro ID I. - III. stupně, OZP, OZZ
* Místo výkonu práce: Moog Brno s.r.o.
Trnkova 3129/119a, 62800, Brno
...
Monika Kočková, tel.: 00420739291337, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recepční / administrativní podpora (30.000 - 35.000,- Kč)
Zvládnete pečovat o prostředí recepce a láká Vás denní komunikace s lidmi? Jste organizačně zdatný člověk a dokážete reprezentativně vystupovat?
Pak nám pošlete svůj životopis!
Pro našeho klienta obsazujeme pozici: RECEPČNÍ / ADMINISTRATIVNÍ PODPORA (30-35.000 Kč)
Popis práce:
* Zajištění bezproblémového chodu recepce
* Přijímání návštěv
* Evidence firemní pošty
* Spolupráce s ostatními odděleními
* Zajištění reprezentativního vzhledu recepce
* Zpracování objednávek
Požadujeme:
* Odolnost vůči stresu
* Znalost MS Office
* Komunikativnost, samostatnost a reprezentativní vystupování
Nabízíme:
* 25 dní dovolené
* Občerstvení na pracovišti
* Stravenkový paušál
* Motivační bonusy
* Příspěvěk na dovolenou
* Místo výkonu práce: Brno...
Barbora Holínková, tel.: 00420778705556, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - start kariéry v HR (30.000 - 50.000,- Kč)
Láká tě oblast HR, ale nechceš jen stereotypně chystat smlouvy? Hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
Nepromarni svoji příležitost a přidej se do mého týmu, kde může být práce i zábavou.
RECRUITER - START KARIÉRY V HR (30 - 50.000 KČ)
Popis práce:
* vytváření a správa inzerátů
* vyhledávání vhodných uchazečů v databázích
* oslovování vhodných uchazečů
* zajištění náborového procesu
* komunikace s našimi klienty
* administrativní úkony
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* znalost angličtiny - výhodou
* znalost práce na PC a s MS Office
* zkušenost z prodeje, call centra nebo zákaznického servisu - výhodou!
* zájem o obchodní činnost
* proaktivní přístup k práci
* odolnost proti stresu
Nabízíme:
* fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* až 5 týdnů dovolené
* sickdays
* pružnou pracovní dobu
* možnost homeoffice
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravné
* motivační soutěže
* mladý a přátelský kolektiv
* odborné zaškolení
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Bc. Natálie Marková, tel.: 00420775787341, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - startovací pozice v HR (30.000 - 50.000,- Kč)
Láká tě oblast HR, a hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
RECRUITER - STARTOVACÍ POZICE V HR
Popis práce:
* hledání těch správných kandidátů
* správa inzerce, prohledávání databází, práce se sociálními sítěmi
* práce s LinkedIn recruiter
* zajištění náborového procesu
* být partnerem a oporou pro klienty
* administrativní úkony
Požadujeme:
* min. SŠ vzdělání
* znalost angličtiny - výhodou
* znalost práce na PC a s MS Office
* zkušenost z prodeje, call centra nebo zákaznického servisu - výhodou!
* zájem o obchodní činnost
* proaktivní přístup k práci
* odolnost proti stresu
Nabízíme:
* fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* až 5 týdnů dovolené/ po pěti letech až 6
tůdnů
* pružnou pracovní dobu
* možnost homeoffice
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravné
* motivační soutěže
* mladý a přátelský kolektiv
* odborné zaškolení
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Mgr. Vladimíra Marková, tel.: 00420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter do personální agentury (26.500 - 50.000,- Kč)
Aktuálně do našeho týmu hledám nového kolegu na pozici recruitera. Nesmí ti chybět smysl pro humor a výborné komunikativní schopnosti, naše práce je totiž z velké části o komunikaci s uchazeči a klienty. Takže pokud se nebojíš mluvit, nechybí ti určitá vytrvalost a chceš si vydělat pěkný penízky, pojď k nám!
Popis práce:
* Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Kreativní tvorba inzerce
* Aktivní oslovování a vyhledávání uchazečů hledajících práci, jejich předvýběr
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme:
* Min. SŠ s maturitou (vítáme i čerstvé absolventy)
* Předchozí praxi na obdobné pozici - i formou brigády (obchod, finance, personalistika)
* Uživatelská znalost MS Office
* Alespoň základní AJ
* Aktivní a energický přístup k povinnostem
* Komunikativní schopnosti a smysl pro pořádek
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme:
* Nástupní plat od 26.500 Kč
* Homeoffice po zapracování až 3 dny v týdnu!
* Velmi příjemné prémie a odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže
* Flexibilní pracovní dobu
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Volné pátky (za určitých podmínek)
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Kancelář ve středu BRNA...
Mgr. Aneta Jarošová, tel.: 00420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Sales assistant with Eng (50.000 - Kč)
Do dynamického týmu developerské společnosti hledáme schopnou a motivovanou posilu na pozici sales specilist(k)y, který/á má vášeň pro prodej a chuť podílet se na rozvoji komerčních i bytových projektů. Pokud se orientujete v oblasti nemovitostí a chcete být součástí zajímavých developerských projektů, kde vaše práce bude mít přímý vliv na úspěch firmy, je tato příležitost právě pro vás! Těšit se můžete na atraktivní projekty, podporu stabilního týmu a příležitost k profesnímu růstu. Přidejte se k nám a pomozte nám utvářet budoucnost naší společnosti
Česká společnost působící v oblasti developerských projektů a realit hledá zapálenou posilu pro dané projekty na pozici:
SALES ASSISTANT with ENG (50.000 Kč fix+provize)
Popis práce:
* Péče o stávající klienty a vyhledávání nových (lokalita Brno, Liberec a Plzeň)
* Akvizice nové klientely B2B i B2C (včetně zahraniční klientely)
* Spolupráce se správci budov
* Komunikace s realitními kancelářemi a grafickými studii
* Udržování obchodních vztahů
* Zodpovědnost za smluvní agendu
* Komplexní řízení marketingové přípravy a realizace daných projektů
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Víceletou praxi v obchodní činnosti, proaktivní přístup
* Komunikativní dovednosti na vysoké úrovni
* Anglický jazyk na pokročilé úrovni (využijete v rámci zahraniční klientely)
* Řidičský průkaz sk. B
* Příjemné a reprezentativní vystupování
Nabízíme:
* Práci ve stabilní české společnosti
* Dovolenou navíc
* Notebook, telefon
* Možnost využití firemního automobilu
* Stravenky
* Zajímavé finanční ohodnocení (fix + prémie)
* Kancelářské zázemí v centru Brna...
Ing. Markéta Stehlíková, tel.: 00420775787073, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zákaznický servis - němčina + angličtina (40.000 - 50.000,- Kč)
Chceš pracovat v zákaznickém servisu a využít u toho plynulou znalost němčiny a angličtiny? Jsi komunikativní, energický a zákazník je pro Tebe na prvním místě? Výborně!
Pošli nám životopis v AJ a začni pracovat jako:
ZÁKAZNICKÝ SERVIS - NĚMČINA + ANGLIČTINA (40-50.000 Kč)
Popis práce:
* Vyřizování požadavků zákazníků
* Komunikace v němčině a angličtině
* Účast na inovativních projektech
* Práce v interním systému
Požadujeme:
* Německý jazyk - výborný - C1/C2
* Anglický jazyk - komunikativní - B2
* Znalost práce s PC
* Chuť pracovat v zákaznickém servisu
Nabízíme:
* NÁSTUPNÍ BONUS
* Možnost 100% Home Office
* Dovolená nad rámec zákona
* Denní využití jazyků
* Kafeterie
* Multisport karta
* Příspěvek na stravování
* Slevy na firemní produkty
* Příplatky a bonusy
* Vzdělávací kurzy a školení
* Možnost kariérního růstu
* Lokalitu: Brno - město...
Tereza Suttrová, tel.: 00420775877788, Advantage Consulting s.r.o.,, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!