»Absolvent VŠ-technický obor (50000 - 60000,- Kč)
Jste čerstvým absolventem VŠ technického oboru? Hledáte novou pracovní příležitost v Blansku?
Pošlete nám Váš životopis!!
Hledá se: ABSOLVENT VŠ-TECHNICKÝ OBOR (40-50.000 Kč)
Popis práce: * Technická podpora zákazníkům a obchodníkům
* Tvorba nabídek v systému -SAP
* Řešení reklamací
* Práce v kanceláři v Blansku (1 den home office je možný)
Požadujeme: * Technický backround - vzdělání , nejlépe VŠ technického směru , elektro , strojní . . nebo zkušenosti v podobné technické pozici
* Ochota a schopnost se učit jak technické věci tak práci v SAP, excel atd..
* Angličtinu - schopnost komunikovat emailem s dodavateli , běžná komunikace i ústně
* Selský rozum , schopnost a snaha řešit zadané úkoly jednoduše
* Schopnost organizovat si práci , stanovit priority
Nabízíme: * 25 dnů dovolené
* Práci v úspěšné a moderní společnosti
* Příspěvek na stravování
* Bonusy
* .... a mnoho dalších bonusů!
* Místo výkonu práce: Blansko...
Daniela Hůrková, DiS., tel. 420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Administrativní podpora - oblast elektro (40000 - 50000,- Kč)
Hledáte si novou pracovní příležitost a chcete využít své technické myšlení? Právě hledáme pracovníka obchodní podpory, který se nebojí komunikace v anglickém jazyce a má selský rozum? Zkrátka, dokážete řešit zadané úkoly jednoduše? Pak jste náš člověk! Pošlete nám Váš životopis!
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA - OBLAST ELEKTRO (40-50.000 Kč)
Popis práce: * Technická podpora zákazníkům a obchodníkům
* Tvorba nabídek v systému -SAP
* Práce s databází
* Řešení reklamací
Požadujeme: * SŠ/VŠ technického směru , elektro , strojní
* Zkušenosti na obdobné technické pozici
* Ochota a schopnost se učit jak technické věci tak práci v SAP, excel atd..
* Angličtinu - schopnost komunikovat emailem s dodavateli , běžná komunikace i ústně
Nabízíme: * 25 dnů dovolené
* Práci v úspěšné a moderní společnosti
* Příspěvek na stravování
* Bonusy
* .... a mnoho dalších bonusů!
* Místo výkonu práce: Blansko...
Daniela Hůrková, DiS., tel. 420739425983, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Administrativní podpora s AJ (35000 - 45000,- Kč)
Máte zkušenosti s administrativní podporou výroby? Chcete mít možnost se dále posouvat a učit se nové věci? Umíte zachovat chladnou hlavu při nestandartních situacích? Chcete při své práci denně využívat anglický jazyk?
Pak mi pošlete Váš životopis a staňte se klíčovým členem administrativního týmu mezinárodní výrobní společnosti na pozici:
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ
Popis práce: * Zajištění administrativní a organizační podpory výroby
* Spolupráce s oddělením logistiky, nákupu a výroby
* Správa objednávek a fakturace
* Spolupráce s obchodním oddělením a managementem v zahraničí
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání
* Praxi na pozici v administrativě ideálně ve výrobní společnosti
* Anglický jazyk pro denní komunikaci
* Znalost MS Office, ERP systémů
Nabízíme: *13. mzdu
* 5 týdnů dovolené
* Flexibilní pracovní dobu s pevným základem
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Možnost denního využití cizího jazyka
* Příspěvek na dopravu
* Vzdělávací kurzy a školení
* Příspěvek na stravování
* Stabilní a dlouhodobé pracovní uplatnění
* Možnost kariérního rozvoje
* Možnost nástupu IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu zaměstnání: Praha
...
Ing. Markéta Holečková, tel. 420778424624, Advantage Consulting s.r.o., Národní 135/14, 110 00, Praha IBC, Pobřežní 620/3, Praha 8 Karlín, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Analytik/referent nákupu AJ+FJ (35000 - 40000,- Kč)
Baví Vás práce s daty? Domluvíte se anglicky a francouzsky a láká Vás práce v prestižní mezinárodní firmě se skvělým kolektivem?
Švýcarská výrobní společnost hledá šikovnou posilu na pozici:
ANALYTIK/REFERENT NÁKUPU AJ+FJ (až 40.000 Kč)
Popis práce: * zadávání dat do systému SAP (většinou objednávky od dodavatelů)
* komunikace s kolegy ve Švýcarsku
* spolupráce s nákupem, logistikou
* pomoc při přípravě reportů
* administrativa
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání
* praxi na obdobné pozici výhodou
* anglický a francouzský jazyk na středně pokročilé úrovni
* znalost práce na PC (Excel nutností a SAP výhodou)
* pečlivost, samostatnost
Nabízíme: * práci v příjemném mladém kolektivu
* 13 mzdu
* týden dovolené navíc
* stravenky v hodnotě 100 Kč
* možnost nahlédnout pod pokličku práce zkušených nákupčích
* místo výkonu práce: Brno...
Ing. Renáta Adámková, tel. 420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Asistent/ka nákupu - absolvent (35000 - 40000,- Kč)
Chcete začít svou kariéru v oblasti nákupu? Domluvíte se anglicky a francouzsky a ovládáte MS Excel? Láká Vás práce v prestižní mezinárodní firmě se skvělým menším kolektivem?
Švýcarská výrobní společnost hledá šikovnou posilu na pozici:
ASISTENT/KA NÁKUPU - ABSOLVENT (až 40.000 Kč)
Popis práce: * zadávání dat do systému SAP (většinou objednávky od dodavatelů)
* komunikace s kolegy ve Švýcarsku
* spolupráce s nákupem, logistikou
* pomoc při přípravě reportů
* administrativa
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání
* praxi na obdobné pozici výhodou
* anglický a francouzský jazyk (budete komunikovat s dodavateli a mateřskou společností telefonicky i písemně a pohovor bude též v AJ)
* znalost práce na PC, budete pracovat především s Excelem (uživatelská znalost je tedy nutností)
* pečlivost, samostatnost
Nabízíme: * zázemí skvělé nadnárodní společnosti s rodinnou atmosférou
* 13 mzdu
* mladý kolektiv, který se těší na nového člena týmu
* 5 týdnů dovolené
* skvělé zaškolení
* stravenky
* možnost nahlédnout pod pokličku práce zkušených nákupčích
* nástup možný ihned
* místo výkonu práce: Brno...
Ing. Renáta Adámková, tel. 420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Asistentka společnosti
Do našeho týmu hledáme novou kolegyni, která zajistí hladký chod sekretariátu a poskytne administrativní podporu vedení firmy.
<h3>Vaše hlavní úkoly budou:</h3><ul><li>Zajištění každodenního provozu sekretariátu.</li><li>Organizace schůzek, telefonických hovorů, zajištění občerstvení a péče o návštěvy.</li><li>Příprava, plánování a účast na jednáních s obchodními partnery i zástupci</li><li>Administrativní podpora vedení společnosti a spolupráce s dalšími odděleními.</li><li>Příprava podkladů a dokumentace k jednáním.</li><li>Zajištění správného oběhu smluv a podpisů.</li><li>Správa datové schránky, aktualizace obchodních údajů na úřadech a zajištění ověřených písemností.</li><li>Základní překlady mezi češtinou, angličtinou nebo němčinou.</li></ul>
Nabízíme:
Co nabízíme:
- Stabilní pracovní poměr ve firmě s dlouholetou tradicí.
- Moderní kancelář v centrále společnosti.
- Plně hrazené stravenky v hodnotě 150 Kč/den.
- Měsíční příspěvek 400 bodů v systému Cafeterie na volnočasové aktivity.
- Možnost 13. platu a příspěvku na dovolenou při vzájemné spokojenosti.
- Účast na společenských a sportovních akcích pro vás i vaše blízké.
- Pravidelné odměny, dárky nebo benefity od našich partnerů.
Region: Jihomoravský kraj...
APROFES, Markéta Konečná, tel. 420774247445, e-mail: marketa.konecna@aprofes.czaprof
»Back office - strojírenství (30000 - 35000,- Kč)
Poohlížíte se po změně zaměstnání? Hledáte pracovní příležitost v administrativě a disponujete příjemným vystupováním? Chcete pracovat pro rodinnou společnost a být významným a spolehlivým článkem této společnosti?
Pak mi pošlete Váš životopis a přihlaste se do výběrového řízení na pozici:
BACK OFFICE - STROJÍRENSTVÍ (až 35.000 Kč)
Popis práce: * Denní komunikace se zákazníky
* Zadávání objednávek do systému
* Objednávání zboží u dodavatele
* Fakturace
* Správa agendy katalogů
* Komunikace s obchodním odd a skladem
Požadujeme: * SŠ vzdělání
* Znalost balíčku MS OFFICE
* Zkušenosti z obdobné pozice
* Znalost programu Money S5 - výhodou
* Komunikativní angličtinu nebo němčinu - výhodou
* Aktivitu, samostatnost, komunikativnost a příjemné vystupování
Nabízíme: * Práci v rodinné stabilní společnosti
* Příplatky za odpracované roky
* Týden dovolené navíc
* 2 Sickdays
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na jazykové kurzy
* Místo výkonu práce: Brno Řečkovice...
Ing. Renáta Adámková, tel. 420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Hledá se nákupčí (45000 - 55000,- Kč)
Do výrobní firmy hledáme nákupčí! Máš nadšení pro práci v nákupu a hovoříš plynně anglicky? Tak to tě právě hledáme! Pošli životopis v AJ!
Popis práce: * Hledání a oslovování nových potencionálních dodavatelů
* Vyjednávání cenových podmínek s dodavateli a analýza nabídek z hlediska nákladové efektivity
* Zajištění dodání testovacích vzorků
* Optimalizace nákladů na nakupované materiály
* Sledování a vyhodnocování dodavatelských vztahů
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání
* Praxe na pozici nákupčího je pouze výhodou
* Komunikativní znalost angličtiny
* Výborná znalost MS Excel.
* Pozice vhodná pro absolventy technických oborů
Nabízíme: * Flexibilní pracovní doba
* 25 dnů volna
* Dotované stravování
* Firemní soutěže a odměny
* Bonusy
* Místo výkonu práce: Klášterec nad Ohří
...
Mgr. Aneta Jarošová, tel. 420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR manager (50000 - 60000,- Kč)
Máte zkušenosti s vedením HR oddělení a chcete pracovat pro stabilní českou výrobní společnost? Uvažujete o změně a hledáte perspektivní zaměstnání s fajn kolektivem? Tak mi zašlete životopis a pojďme se propojit!
HR MANAGER (50-60.000 KČ)
Popis práce: * Vedení a koordinace personálního oddělení
* Analýza personálních dat a reporting pro management
* Spolupráce s ostatními odděleními a vedením
* Nábor zaměstnanců
* Organizace školení a využití dotačních programů
* Řešení pracovněprávních otázek v souladu s legislativou
* Plánování firemních akcí
* Správa firemních sociálních sítí
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání
* Praxi na obdobné pozici
* Zkušenosti s náborem
* Orientaci v pracovněprávní legislativě
* Aktivní přístup, komunikativnost, organizační schopnosti
* Znalost práce na PC
Nabízíme: * Flexibilní pracovní doba
* Týden dovolené navíc
* Firemní akce
* Přátelské prostředí
* Stravenky
* Příspěvek na životní/důchodové pojištění
* Prémie a bonusy
* Občerstvení na pracovišti
* Nástup možný IHNED
* Lokalitu: Žďár nad Sázavou
...
Bc. Marie Pomykalová, tel. 420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»HR senior specialist - nástup ihned (40000 - 50000,- Kč)
Hledám zkušeného PERSONALISTU! Máte výborné komunikační schopnosti? Disponujete alespoň 2 roční praxí v HR oblasti ve výrobní společnosti? Ovládáte náborové techniky a procesy? Domluvíte se anglicky? Chcete být posilou našeho HR odd.? Pak neváhejte zaslat svůj životopis!
Popis práce: * Podpora HR a účetního oddělení - vstupní, výstupní formality, dokumentace, docházka, podklady pro mzdy atd.
* Vedení výběrových řízení, selekce kandidátů, příslušná dokumentace a evidence
* Starost o stávající zaměstnance
* Aktivní podílení se na náborové činnosti
* Komunikace a aktualizace potřeb oddělení napříč společností
* Reporty
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání se zaměřením na humanitní nebo lidské zdroje
* Praxi v oboru Hr ve výrobní solečnosti - nutností
* Angličtinu na velmi dobré úrovni - denní komunikace
* Orientaci v zákoníku práce a mzdové problematice
* Řidičský průkaz sk. B
* Organizační a administrativní dovednosti
* Komunikativnost a schopnost pracovat v týmu
* Schopnost pracovat s HR softwarem a systémy
* Ochota dojíždět do místa výkonu práce - 16km od Liberce
Nabízíme: * Nástupní plat od 40.000 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Osobní ohodnocení
* Stravenkový paušál
* 25 dní dovolené
* Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Příspěvky na vzdělávací kurzy a dopravu
* Firemní akce
* Možnost profesního i platového růstu
* Místo výkonu: Okr. Liberec...
Jana Srncová, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Komunikační suverén do kanclu! - až 60.000kč (26500 - 60000,- Kč)
Vítám Vás u zkůžky talentového rozpoznáváňá!
Ten, který toto dočte až do konca a nezakokce sa, jak prvnička, keď na ňu mrkne arašída v reklamě na tatranky má první štacu prakticky za sebů.
Do našeho nebeského týmu Recruiterů ve Štatlu zháňáme adekvátní posilu - a keď pravím posilu, tým myslím, že ťa ani tento náborový plátek nerozháže, ale pudeš, pošleš mě životopis a v něm bude stát, že za to budeš stát!
Prosím pěkně moralisti, lingvisté a další brbloni, majůc nuktání mňa tu pranýřovat teď přestanů luštit, co je tu napsané a půjdů si stěžovat do nejaké iné fajné skupiny. Na ostatní sa těším!
Popis práce: * Čeká ťa práca v příjemném kanclu s výhledem skorem jak na Time Square
* Budeš echtovně šperkovat svůj komunikační um
* Čeká ta vymýšlání vlastní potrefené inzerce
* Halda volání a psaní
* Staneš sa nadějů - mnohým pomožeš dostat vysněnů prácu
* Zároveň sa staneš šanců pro firmy, aby konečně měli vysněného zaměstnanca
* A budeš v tom chcet byt nadmíru dobrý - bo sa budeš učit od najlepších - NE ode mňa! - pravím od nalepších
* Mňa možeš ve chvilce volna sledovat, jak sa točím na židli
Požadujeme: * Střední školu byste mohli mět dodělanů
* Vítáme praxu na podobnéj pozici
* Čuňu měj ostrů, ale né sprostů
* Další jazyk vítáme - jak vidíš
* Otevřená mysl, schopnosť neztratit sa cestů do rachoty a chuť na sobě zapracovat
* Na PC potřebujem iné majstrštiky než postování obrázků na socíálních síťách
* Jít naproti všemu neznámému, lapit to a ochočit!
Nabízíme: * Nejaký plat dostaneš - fix od 27.000Kč - je na tobě
* Máme tu k temu směšné prémie - výplatnica ti čuňu fakt roztáhne
* Kvartální plačtivé odměny - budeš řvat od radosti!
* Práca sa flexibilně roztahuje kludně do celého dňa
* Je možné pracovat hen aj tuná
* K odpočinku u kaluže 20 dní zadarmo
* Je ti šoufl - vem si Sick Day - máš 5
* Kafe ti udělajů, oběd ti donesů
* Sů tu různé zábavy, tancovačky a sportovačky
* Makáš fakt echtovně? Pak máš aj v pátek volno - ale šéfovéj to neříkaj!
* Dostaneš skvělé zaučení a eště skvělejších kolegů
* Nafasuješ mobil, noťas, točící židlu a písničku na uvítanů
* Kancelář máš v BRNĚ...
Jana Srncová, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Komunikativní kolega/yně do PA - práce snů! (26500 - 60000,- Kč)
Hej TY! TY, co máš kuráž, bystrou mysl, komunikaci kadence kulometu a fakt bys chtěl/a získat práci v personální agentuře! Protože jestli už máš dokonce praxi jako personalista nebo jsi se jím chtěl/a vždycky stát - hledáme právě TEBE! Nečekej! Představ se mi v životopise a staň se naším novým kolegou!
Popis práce: * Čeká tě pestrá práce v SUPER týmu
* Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Aktivní a kreativní tvorba inzerce, příslušná administrativa
* Vyhledávání nových pracovních příležitostí
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Aktivní vyhledávání potencionálních kandidátů, jejich selekce a prezentace
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme: * Školu - nejlépe dokončenou
* Předchozí praxi na podobné pozici s otevřenou náručí vítáme
* PC - Balíček MS Office, interní systémy
* AJ/NJ - cizí jazyk se vždycky hodí
* Vytříbená slovní zásoba
* Aktivní přístup
* Milá povaha se smyslem pro humor
* Ochota pracovat na sobě
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme: * Nástupní plat od 27.000 Kč
* Velmi příjemné prémie
* Kvartální odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže o hodnotné ceny
* Stravenkový paušál
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost částečného Homeoffice
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Čtyřdenní pracovní týden
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Možnost profesního i platového růstu
* Kancelář v BRNĚ
...
Jana Srncová, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Koordinátor vzdělávání a rozvoje (35000 - 45000,- Kč)
Do našeho týmu ve stabilní a dynamické nadnárodní výrobní společnosti hledáme KOORDINÁTORA VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJE (35-45.000 Kč) zaměstnanců, který bude zodpovědný za organizaci a plánování rozvojových aktivit pro naše zaměstnance. Pokud máte zkušenosti z mezinárodního prostředí a zajímá vás oblast firemního vzdělávání, rádi vás přivítáme v našem kolektivu.
Popis práce: * Návrhy a implementace plánů rozvoje zaměstnanců
* Tvorba tréninkových a vzdělávacích plánů
* Organizace a koordinace školení, včetně správy záznamů o jejich absolvování
* Evidence a vyhodnocení efektivity školení
* Spolupráce při výběru dodavatelů školení
* Kontrola dodržování povinných zákonných školení
* Monitorování a správa rozpočtu na školení
Požadujeme: * Vzdělání min. středoškolské
* Praxi v mezinárodní výrobní společnosti je nutností
* Praxi v oblasti školení zaměstnanců výhodou
* Pokročilou znalost MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook, Word)
* Výborné komunikační a prezentační dovednosti
* Pečlivost, zodpovědnost, organizační schopnosti a kreativita
* Ochotu pracovat samostatně a proaktivně
* Základní znalost anglického jazyka a ochotu se dále vzdělávat
Nabízíme: * Neustále se rozvíjející nadnárodní výrobní společnost
* Možnost dalšího vzdělávání (jazykové kurzy, odborné kurzy)
* 25 dní dovolené
* Flexibilní pracovní dobu
* Plně dotované stravování
* Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
* Program Cafeteria a další firemní benefity
* Lokalitu Žatec...
Kateřina Dytrtová, tel. 420778407991, Advantage Consulting s.r.o., Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01, Ústí nad Labem Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Koordinátor/ka směny - Liberec - určeno pro id
Společnost Simacek Facility CZ patří k významným poskytovatelům komplexních facility služeb v České republice.
Staňte se součástí společnosti jako KOORDINÁTOR/KA SMĚNY. Umíme přizpůsobit úvazky a plánovat směny dle Vašich potřeb a možností.
Popis práce: * Koordinace a vedení 2 týmů pracovníků. Plánování směn, zajišťování obsazenosti směn, dohled nad pracovníky.
Požadujeme: * Hledáme spolehlivého a pečlivého pracovníka s dobrou pracovní morálkou.
Nabízíme: * 140 Kč/hodinu
* PO-PÁ 10:00-14:00/14:00-18:00 (občas práce o víkendu)
* HPP, DPP, DPČ
* Možnost týdenních záloh za odpracované hodiny
* Nástup ihned
* Pracoviště na chráněném trhu práce určeno pro ID I.-III. stupně, OZP, OZZ
* Místo výkonu práce: Masarykova 723/14, 460 01 Liberec...
Monika Kočková, tel. 420739291337, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Kreativec - tvorba návodů k výrobním strojům (45000 - 50000,- Kč)
Jste kreativní člověk s technickým vzděláním? Hledáte práci v Jihlavě, kde se budete moci realizovat? Pokud ano, jste pro nás ten pravý člověk! Úspěšná výrobní společnost, zaměřená na zakázkovou výrobu přijme kolegu/kolegyni na pozici KREATIVEC - TVORBA NÁVODŮ K VÝROBNÍM STROJŮM (MZDA KOLEM 50.000 KČ)
Popis práce: * Hlavním úkolem bude zpracovávat manuály k výrobním strojům za pomoci tvorby videí, fotek a popisů
* Spolupráce napříč výrobou a dalšími technickými odděleními
* Aktivní komunikace se zákazníky - seznámení s dokumentací, úprava změn, aj.
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání technického směru - strojírenství nebo elektro bude pro Vás velkou výhodou
* Prokazatelné zkušenosti ve tvorbě návodů/manuálů
* Dobrý technický backround a všeobecný přehled ve strojírenské výrobě a průmyslové automatizaci
* Pečlivou a komunikativní osobnost
* Dobrá znalost MS Office - Word, Excel
* ŘP sk. B - aktivní řidič
Nabízíme: * Zajímavou práci ve stabilní společnosti
* Mzdové ohodnocení dle dosavadní praxe
* 25 dnů dovolené
* Dotované stravování
* Pečlivé zaškolení
* Bonusy, prémie
* Nástup ihned nebo po dohodě
* Lokalita Jihlava...
Pavla Zítková, DiS., tel. 420773737662, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Learning + development specialist - od 37.000 Kč
Hledáme pohodovou, komunikativní, přátelskou osobu již zkušenou v personální oblasti, která třeba hledá další příležitost k osobnímu rozvoji, změně, či jen možnosti motivovat, učit a směrovat.
Pokud zvedáš ruku a chceš zavolat - Tady jsem! Neváhej ani vteřinu, pošli mi svůj životopis i v AJ nebo zavolej a probereme tvou pracovní příležitost.
Vhodné pro uchazeče z Chomutova, Mostu i Podbořan!
Popis práce: * Budeš zastávat klíčový element podpory firemního vzdělávání
* Tvorba plánů školení a kurzů, včetně jejich vedení
* Dohled nad firemní rozpočtem pro tuto oblast
* Aktivní vyhledávání a komunikace s poskytovateli školení
* Iniciativa k vylepšení zavedených procesů
* Implementace nových postupů a procesů
* Spolupráce s kolegy napříč společností a podpora HR teamu
* Reporty a analýzy
Požadujeme: * SOU/SŠ/ VOŠ - odpovídajícího oboru
* Praxe z personálního oddělení/HR nebo podobné pozice
* Práce na PC - hlavně balíček MS office
* Organizační a velmi dobré komunikační schopnosti
* AJ - komunikativní úroveň
* Schopnosti samostatné i týmové práce
* Ochotu učit se a zdokonalovat
* ŘP - sk. B - občasné firemní schůzky
Nabízíme: * Nástupní plat ve výši Vašich zkušeností
* Kvartální prémie
* Příspěvky a příplatky
* Flexibilní pracovní doba
* Vlastní organizace náplně práce
* Občerstvení na pracovišti
* 28 dní dovolené
* Benefitní program
* Dotovaná strava
* Vzdělávací kurzy a školení
* Místo výkonu: Okr. Louny...
Jana Srncová, tel. 420775474383, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Obchodní referent/-ka (30000 - 35000,- Kč)
Poohlížíte se po změně zaměstnání? Hledáte pracovní příležitost v administrativě a disponujete příjemným vystupováním? Chcete pracovat pro rodinnou společnost a být významným a spolehlivým článkem této společnosti?
Pak mi pošlete Váš životopis a přihlaste se do výběrového řízení na pozici:
OBCHODNÍ REFERENT/-KA (30 - 35.000 Kč)
Popis práce: * Denní komunikace se zákazníky
* Zadávání objednávek do systému
* Objednávání zboží u dodavatele
* Fakturace
* Správa agendy katalogů
* Komunikace s obchodním odd a skladem
Požadujeme: * SŠ vzdělání
* Znalost balíčku MS OFFICE
* Zkušenosti z obdobné pozice
* Znalost programu Money S5 - výhodou
* Komunikativní angličtinu nebo němčinu - výhodou
* Aktivitu, samostatnost, komunikativnost a příjemné vystupování
Nabízíme: * Práci v rodinné stabilní společnosti
* Příplatky za odpracované roky
* Týden dovolené navíc
* 2 Sickdays
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na jazykové kurzy
* Místo výkonu práce: Brno Řečkovice...
Ing. Renáta Adámková, tel. 420773773887, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Obchodní referent/ka v elektru (30000 - 45000,- Kč)
Považuješ se za komunikativního člověka se skvělými vyjednávacími schopnostmi? Máš vzdělání v elektro oboru a směřuješ na pozici obchoďáka? Zajímáš se o technické novinky a trendy? Skvěle!
Pošli mi životopis a přihlas se do výběrového řízení na pozici:
OBCHODNÍ REFERENT/KA V ELEKTRU (30-45.000 Kč)
Popis práce: * Každodenní komunikace se zákazníky na pobočce v Českých Budějovicích
* Administrativa spojená se zakázkami
* Komunikace s dodavateli
* Spolupráce napříč různými úseky společnosti
* Zpracování technických požadavků
Požadujeme: * Vzdělání v oboru elektrotechniky
* Praxe v elektro oboru - výhodou
* Zkušenost s prodejem - výhodou
* Práce na PC, MS Office
* Zkušenost s programem SAP - výhodou
* Komunikační dovednosti
Nabízíme: * Dovolenou nad rámec zákona
* Finanční bonusy
* Měsíční i roční příplatky
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na PP / ŽP
* Možnost kariérního růstu
* Firemní akce
* Precizní školení od seniorních kolegů
* Lokalitu: České Budějovice
...
Ing. Eva Drozdová, tel. 420775474380, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Office + executive asitent/ka (35000 - 40000,- Kč)
Jste organizovaný člověk, kterého jen tak něco nerozhází? Baví vás udržovat pořádek v administrativě a zajistit, aby vše ve firmě běželo hladce? Pak hledáme právě vás!
Budete klíčovým článkem mezi vedením a kanceláří, postaráte se o administrativu, schůzky, návštěvy i firemní akce. Pokud máte smysl pro detail, multitasking a dotahujete věci do konce, tahle role je pro vás jako stvořená!
Popis práce: *Péče o návštěvy, organizace firemních akcí a dárků pro vedení i kolegy.
*Administrativní podpora - tisk, kopírování, svazování dokumentů, archivace a ověřování písemností u notáře.
*Správa SPZ, parkovacího systému, telefonních služeb (T-Mobile), ČTU formulářů.
*Příprava podkladů pro firemní a sportovní akce.
*Dohled nad kancelářemi, kuchyňkou a kancelářským vybavením.
*Správa dokumentů pro ČUZK (LV, sbírka listin).
*Organizace vánočních aktivit (seznamy, dárky, firemní večírek, PF).
*Příprava prezentací ve spolupráci s grafikem, správa webu a sociálních sítí.
*Plánování schůzek a správa diářů.
*Kontrola e-mailové komunikace a příprava podkladů.
*Připomínání nedokončených úkolů.
*Zajištění pochůzek mimo kancelář (pošta, lékárna, čistírna apod.).
Požadujeme: *Minimálně středoškolské vzdělání.
*Technicky zdatného uživatele - dobrá znalost MS Office, práce s interními systémy výhodou.
*Člověka, který se zajímá o provoz firmy a zapojuje se do jejího chodu.
*Organizovanou a spolehlivou osobnost - schopnost rychle reagovat a prioritizovat úkoly.
*Komunikačně zdatného člověka - profesionální vystupování, samostatnost, pečlivost, diskrétnost.
*Administrativně schopného kandidáta - zkušenosti s kancelářskou agendou a prací s dokumenty.
*Člověka s odolností vůči stresu - schopnost práce pod tlakem a řešení nečekaných situací.
*Znalost angličtiny základní.
*ŘP sk. B.
Nabízíme: *Zajímavé finanční ohodnocení.
*Mobilní telefon k soukromému využití.
*Stravenkový paušál.
*Krásné kanceláře v centru Brna.
*Pracovní dobu 8:00 - 16:30.
*Příspěvek na životní pojištění od 2. roku zaměstnání.
*Možnost parkování v garáži.
*Nástup možný ihned....
Petr Hykel THEONES, tel. 420775787062, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 708/36, 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Personalistka - mzdová účetní (možný i 1/2 úvazek)
Chcete pracovat na full time, nebo jen na 20 hod týdně a zvládáte problematiku mezd a personalistiky?
<ul><li>máte na starost zpracování mezd pro zaměstnance</li><li>jednáte s úřady</li><li>vyřizujete administrativní úkony spojené s nástupy/výstupy zaměstnanců</li><li>máte na starosti docházkový a benefitní systém</li></ul>
Nabízíme:
- smlouva na dobu neurčitou
- mzda 20 - 25 000 brutto na 1/2 úvazek, na full time cca 45 000 Kč
- stravenkový paušál
- nástup možný ihned
Jsme česká výrobní strojírenská společnost s cca 70 pracovníky, a sídlíme v Litomyšli.
Region: Pardubický kraj...
APROFES, Iveta Sigmundová, tel. 420603456779, e-mail: iveta.sigmundova@aprofes.czaprof
»Recepční - Lipno nad Vltavou (130 - 150,- Kč)
Do našeho týmu skupiny JBX Resort Lipno hledáme nadšeného a spolehlivého kolegu či kolegyni, který se rád/a a rychle učí.
Jsi/jste typ, který chce na sobě každý den pracovat? A zlepšovat se? Pojď/pojďte se stát součástí budoucnosti naší skupiny se zázemím silné rodinné firmy.
Hledáme kolegy/ně na recepci a do provozu JBX Resort Lipno nad Vltavou. Vhodné pro studenty SŠ a VŠ. Ubytování a stravování částečné zajištěno.
Popis práce: * Obsluha recepce a odpoledního baru, další administrativní úkony spojené s chodem recepce, práce s pokladnou (check in, check out, platby, rezervace služeb, ...)
* Komunikace a týmová spolupráce s ostatními úseky hotelu a celého resortu
* Komunikace s hosty
* Příprava snídaní - výpomoc
* Úklid společných prostor hotelu
Požadujeme: * Min. věk 17 let
* Komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka
* Znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, rezervační systém Previo)
* Pracovitost, spolehlivost, samostatnost, příjemné a slušné vystupování
Nabízíme: * Možnost HPP, zkráceného úvazku nebo brigády
* Příjemné moderní pracovní prostředí
* Výdělek 130 - 150 Kč/hod
* Zajištění ubytování po dobu brigády
* Částečně zajištěné stravování
* Směny dle dohody, možnost dlouhodobé spolupráce
* Místo výkonu práce: Lipno nad Vltavou
V případě Vašeho zájmu o uvedenou pozici nám zašlete Váš životopis!...
Monika Kočková, tel. 420739291337, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - startovací pozice v HR (30000 - 50000,- Kč)
Láká tě oblast HR, a hledáš místo, kde můžeš rozjet svůj potenciál? Pokud se nebojíš výzev a chceš být za dobrou práci náležitě odměněn pošli mi životopis.
RECRUITER - STARTOVACÍ POZICE V HR
Popis práce: * hledání těch správných kandidátů
* správa inzerce, prohledávání databází, práce se sociálními sítěmi
* práce s LinkedIn recruiter
* zajištění náborového procesu
* být partnerem a oporou pro klienty
* administrativní úkony
Požadujeme: * min. SŠ vzdělání
* znalost angličtiny - výhodou
* znalost práce na PC a s MS Office
* zkušenost z prodeje, call centra nebo zákaznického servisu - výhodou!
* zájem o obchodní činnost
* proaktivní přístup k práci
* odolnost proti stresu
Nabízíme: * fixní mzdu + prémie, které si sám ovlivníš!
* až 5 týdnů dovolené/ po pěti letech až 6
tůdnů
* pružnou pracovní dobu
* možnost homeoffice
* možnost volných pátků
* příspěvek na stravné
* motivační soutěže
* mladý a přátelský kolektiv
* odborné zaškolení
* možnost práce na zkrácený úvazek
* kancelář v centru Brna s krásným výhledem na východ slunce...
Mgr. Vladimíra Marková, tel. 420778779756, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter - volné pátky (30000 - 55000,- Kč)
Hledáte možnost uplatnění svého potenciálu a chtěli byste se dále vzdělávat v oblasti obchodu a personalistiky? Jste orientovaní na cíl a chcete se podílet na úspěchu zavedené největší české personální agentury? Pak hledáme právě Vás!
Pro rozšíření našeho týmu v Brně hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici:
RECRUITER - VOLNÉ PÁTKY (30-55.000 Kč)
Popis práce: * vedení pohovorů s kandidáty, komunikace s firmami
* tvorba a správa inzerátů, zpracování životopisů
* aktivní vyhledávání kandidátů, práce s databázemi
* obchodní aktivity, akvizice nových klientů
* účast na obchodních jednáních a pohovorech
* administrativní činnosti spojené s výkonem pozice
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání
* obchodní myšlení, zaměření na výsledky
* předchozí zkušenosti s náborem či obchodem výhodou
* uživatelskou znalost práce na PC (MS Office) a dobrou znalost českého pravopisu
* samostatnost, silné komunikační a argumentační schopnosti
* řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: * při splnění svých cílů volné pátky (po zaučení)
* možnost pracovat i na zkrácený úvazek
* kariérní růst (pokud budeš šikovný a budeš mít ambice, můžeš se stát brzy teamleaderem)
* stabilní zázemí největší české personální agentury
* motivující finanční ohodnocení (fix + odměny)
* sick days
* stravenkový paušál
* mobil + notebook i k osobnímu užití
* dovolená navíc
* důkladné zaškolení, firemní vzdělávání
* dog friendly office
* různé soutěže a firemní akce
* home office
* flexibilní pracovní dobu
* pěkné kanceláře v centru Brna
* multisport kartu
* práce je vhodná pro muže i ženy
* místo výkonu práce: Brno, Orlí ulice...
Mgr. Gabriela Hansliková, tel. 420775787340, Advantage Consulting s.r.o., Palác Magnum, Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36
602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Recruiter do personální agentury (27000 - 50000,- Kč)
Aktuálně do našeho týmu hledám nového kolegu na pozici recruitera. Nesmí ti chybět smysl pro humor a výborné komunikativní schopnosti, naše práce je totiž z velké části o komunikaci s uchazeči a klienty. Takže pokud se nebojíš mluvit, nechybí ti určitá vytrvalost a chceš si vydělat pěkný penízky, pojď k nám!
Popis práce: * Denní komunikace s klienty a uchazeči o zaměstnání
* Kreativní tvorba inzerce
* Aktivní oslovování a vyhledávání uchazečů hledajících práci, jejich předvýběr
* Péče o stávající zákazníky a specifikace jejich požadavků
* Práce v interním systému, reporty
* Účast na poradách, školeních a hlavně našich firemních akcích
Požadujeme: * Min. SŠ s maturitou (vítáme i čerstvé absolventy)
* Předchozí praxi na obdobné pozici - i formou brigády (obchod, finance, personalistika)
* Uživatelská znalost MS Office
* Alespoň základní AJ
* Aktivní a energický přístup k povinnostem
* Komunikativní schopnosti a smysl pro pořádek
* ŘP - sk. B - aktivní řidič/ občasné schůzky
Nabízíme: * Nástupní plat od 27.000 Kč
* Homeoffice po zapracování až 3 dny v týdnu!
* Velmi příjemné prémie a odměny
* Osobní ohodnocení
* Motivační soutěže
* Flexibilní pracovní dobu
* 20 dní dovolené + 5 dní Sick days
* Občerstvení na pracovišti
* Sodexo benefitní kartu
* Volné pátky (za určitých podmínek)
* Příspěvky na vzdělávací kurzy
* Kancelář ve středu BRNA...
Mgr. Aneta Jarošová, tel. 420777498772, Advantage Consulting s.r.o., Orlí, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Rozpočtář - elektro (32000 - 40000,- Kč)
Jsi vyučený/á v elektro oboru a orientuješ se v projektové dokumentaci? Baví tě práce s tabulkami a rád/a by ses časem vypracoval/a na obchodního manažera? Skvěle!
Pošli mi životopis!
ROZPOČTÁŘ - ELEKTRO (32-40.000 Kč)
Popis práce: * Zajištění veškerých podkladů
* Tvorba rozpočtů
* Práce v interním systému společnosti
* Komunikace se zákazníky i investory
Požadujeme: * Vyučení v elektro oboru (MaR - výhodou)
* Orientaci v projektové dokumentaci
* Praxi na obdobné pozici - výhodou
* Práce na PC, MS Office - uživatelská znalost
* Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: * Dovolenou nad rámec zákona
* Flexibilní pracovní dobu
* Příspěvek na stravování
* Firemní telefon i NTB
* Možnost karierního růstu
* Kurzy a školení
* Firemní akce
* Vánoční dárky
* Lokalitu: okres Pardubice...
Ing. Eva Drozdová, tel. 420775474380, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior HR business partner (50000 - 70000,- Kč)
Hledáme zkušeného HR, který má silné organizační schopnosti, strategické myšlení a znalosti v oblasti lidských zdrojů. Jste připraveni na nové výzvy a chcete se podílet na rozvoji firemní struktury? Ovládáte anglický jazyk? Pak jste to Vy, koho hledáme! Zašlete nám Váš životopis!
Prosperující společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: SENIOR HR BUSINESS PARTNER (OD 55.000 KČ)
Popis práce: * Řízení a koordinace HR procesů
* Nábor klíčových zaměstnanců
* Rozvoj a implementace personální strategie
* Řízení vzdělávacích programů
* Dodržování pravidel a směrnic
* Spolupráce na strategických projektech s vedením
Požadujeme: * VŠ/SŠ vzdělání
* Praxe na obdobné pozici
* Anglický jazyk slovem i písmem
* Znalost pracovněprávní legislativy
* Znalost MS Office
* Komunikační a organizační schopnosti
* Proaktivní přístup
Nabízíme: * NÁSTUP MOŽNÝ IHNED
* Pružnou pracovní dobu
* Zdravotní volno
* Příspěvek na stravování
* Příspěvek na volnočasové aktivity
* Firemní akce
* Lokalitu: Ostrava...
Aneta Jurková, tel. 420773799245, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 77900, Olomouc BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1
779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Senior HR recruiter (30000 - 60000,- Kč)
Chcete spojit zkušenosti z obchodu a recruitmentu? Baví vás rozmanitá práce?
Česká personální agentura s vybudovaným postavením na trhu hledá pro svoji pobočku v Havířově nového kolegu na pozici:
SENIOR HR RECRUITER (30-60.000 Kč)
Popis práce: * realizace zakázek, práce s uchazeči, komunikace s klienty
* akvizice a aktivní budování vztahů s firemními zákazníky
* účast a profesionální reprezentování společnosti na veřejných akcích
* podílení se na mapování nových trendů v oblasti HR
* odpovědnost za výsledky, reporting
Požadujeme: * SŠ/VŠ vzdělání
* zkušenosti s obchodním jednáním výhodou
* zkušenosti z personální agentury jsou velkou výhodou
* tah na branku, silnou osobnost, schopnost sebemotivace
* znalost angličtiny je výhodou, nicméně ne podmínkou
* ŘP skupiny B
Nabízíme: * motivující finanční ohodnocení (fixní a pohyblivá složka)
* balík zaměstnaneckých benefitů (stravenkový paušál, sick days, multisport karta, dovolená navíc..)
* flexibilní pracovní dobu
* využívání notebooku, telefonu k soukromým účelům
* systém motivačních odměn, věcné dary dle dosažených výsledků
* jazykové a odborné vzdělávání
* příjemné rodinné prostředí české firmy
* místo výkonu práce: Havířov
...
Mgr. Nikol Náhlá, tel. 420775787237, Advantage Consulting s.r.o., BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1, 77900, Olomouc BEA Centrum Olomouc, tř. Kosmonautů 1288/1
779 00 Olomouc, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Technicko-administrativní podpora - elektronika (45000 - 55000,- Kč)
Hledáme člověka, který bude připravovat nabídky a bude podporou pro obchodníky v rámci prodeje elektronických součástek. Důležitá je i znalost anglického jazyka kvůli komunikaci s dodavateli. Jste to vy? Pak mi zašlete svůj životopis.
Významná nadnárodní společnost působící v oblasti prodeje elektronických součástek hledá nového člena týmu na pozici:
TECHNICKO-ADMINISTRATIVNÍ PODPORA - ELEKTRONIKA (45.-55.000 Kč)
Popis práce: * řešení technické podpory obchodníkům při tvorbě nabídky (výběr vhodných součástek v rámci daného řešení)
* zpracování požadavků od zákazníků a nacenění vhodného řešení
* řešení případných reklamací od zákazníků
* práce v MS Excel a SAP
Požadujeme: * SŠ/VŠ technického směru (elektro/strojírenství)
* praxi na obdobné pozici s technickými produkty
* komunikativní znalost anglického jazyka (komunikace s dodavateli telefonicky/mailem)
* schopnost učit se nové věci
Nabízíme: * zázemí stabilní nadnárodní společnosti
* zajímavé mzdové ohodnocení
* 25 dní dovolené
* příspěvek na stravování
* možnost home office až 2 dny v týdnu po zapracování
* možnost nástupu IHNED
* místo pracoviště: Blansko...
Bc. Nikola Kolářová, tel. 420739290528, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Technický specialista obchodu (35000 - 50000,- Kč)
Hledáme technickou podporu obchodu pro strojírenskou firmu! Máte technické vzdělání, dobrou znalost technické dokumentace a anglický jazyk na komunikativní úrovni? Hledáte zajímavou změnu a chcete pracovat pro stabilní společnost? Tak mi zašlete Vaše CV a pracujte na pozici:
TECHNICKÝ SPECIALISTA OBCHODU (35-50.000 KČ)
Vhodné i pro juniory!
Popis práce: * Zajišťování technické podpory obchodnímu týmu
* Řešení technických dotazů se zákazníky
* Správa interního systému
* Cenotvorba, tvorba analýz a statistik
* Práce dle výkresové dokumentace
* Kontrola správnost dat v IS
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání v technickém oboru
* Dobrá znalost technické dokumentace
* Zkušenosti na obdobné pozici
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni
* Komunikativnost, týmovost, ochota učit se novým věcem
Nabízíme: * Týden dovolené navíc
* Stravenky
* Příspěvek na životní pojištění
* Firemní akce
* Příspěvek na volnočasové aktivity
* Bonusy a prémie
* A další benefity
* Nástup možný IHNED
* Lokalitu: Žďár nad Sázavou
...
Bc. Marie Pomykalová, tel. 420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Vedoucí HR oddělení (50000 - 60000,- Kč)
Máte zkušenosti s vedením HR oddělení a chcete pracovat pro stabilní českou výrobní společnost? Uvažujete o změně a hledáte perspektivní zaměstnání s fajn kolektivem? Tak mi zašlete životopis a pojďme se propojit!
VEDOUCÍ HR ODDĚLENÍ (50-60.000 KČ)
Popis práce: * Vedení a koordinace personálního oddělení
* Analýza personálních dat a reporting pro management
* Spolupráce s ostatními odděleními a vedením
* Nábor zaměstnanců
* Organizace školení a využití dotačních programů
* Řešení pracovněprávních otázek v souladu s legislativou
* Plánování firemních akcí
* Správa firemních sociálních sítí
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání
* Praxi na obdobné pozici
* Zkušenosti s náborem
* Orientaci v pracovněprávní legislativě
* Aktivní přístup, komunikativnost, organizační schopnosti
* Znalost práce na PC
Nabízíme: * Flexibilní pracovní doba
* Týden dovolené navíc
* Firemní akce
* Přátelské prostředí
* Stravenky
* Příspěvek na životní/důchodové pojištění
* Prémie a bonusy
* Občerstvení na pracovišti
* Nástup možný IHNED
* Lokalitu: Žďár nad Sázavou
...
Bc. Marie Pomykalová, tel. 420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Vedoucí personálního oddělení (50000 - 60000,- Kč)
Máte zkušenosti s vedením HR oddělení a chcete pracovat pro stabilní českou výrobní společnost? Uvažujete o změně a hledáte perspektivní zaměstnání s fajn kolektivem? Tak mi zašlete životopis a pojďme se propojit!
VEDOUCÍ PERSONÁLNÍHO ODDĚLENÍ (50-60.000 KČ)
Popis práce: * Vedení a koordinace personálního oddělení
* Analýza personálních dat a reporting pro management
* Spolupráce s ostatními odděleními a vedením
* Nábor zaměstnanců
* Organizace školení a využití dotačních programů
* Řešení pracovněprávních otázek v souladu s legislativou
* Plánování firemních akcí
* Správa firemních sociálních sítí
Požadujeme: * Min. SŠ vzdělání
* Praxi na obdobné pozici
* Zkušenosti s náborem
* Orientaci v pracovněprávní legislativě
* Aktivní přístup, komunikativnost, organizační schopnosti
* Znalost práce na PC
Nabízíme: * Flexibilní pracovní doba
* Týden dovolené navíc
* Firemní akce
* Přátelské prostředí
* Stravenky
* Příspěvek na životní/důchodové pojištění
* Prémie a bonusy
* Občerstvení na pracovišti
* Nástup možný IHNED
* Lokalitu: Žďár nad Sázavou
...
Bc. Marie Pomykalová, tel. 420739025261, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 60200, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
»Zákaznická podpora - elektronika i pro absolventy (35000 - 45000,- Kč)
Hledáme absolventa VŠ technického směru, který chce využít svých technických znalostí jako podpora pro zákazníky v rámci prodeje elektronických součástek. Důležitá je i znalost anglického jazyka kvůli komunikaci s dodavateli. Jste to vy? Pak mi zašlete svůj životopis.
Významná nadnárodní společnost působící v oblasti prodeje elektronických součástek hledá nového člena týmu na pozici:
ZÁKAZNICKÁ PODPORA - ELEKTRONIKA i pro ABSOLVENTY (35.-45.000 Kč)
Popis práce: * řešení technické podpory obchodníkům při tvorbě nabídky (výběr vhodných součástek v rámci daného řešení)
* zpracování požadavků od zákazníků a nacenění vhodného řešení
* řešení případných reklamací od zákazníků
* práce v MS Excel a SAP
Požadujeme: * VŠ vzdělání technického směru (elektro/strojírenství)
* praxi na obdobné pozici výhodou, ale důležité je technické myšlení, ostatní tě naučíme
* komunikativní znalost anglického jazyka (komunikace s dodavateli telefonicky/mailem)
* schopnost učit se nové věci, proaktivní přístup
Nabízíme: * zázemí stabilní nadnárodní společnosti
* zajímavé mzdové ohodnocení
* 25 dní dovolené
* příspěvek na stravování
* možnost home office až 2 dny v týdnu po zapracování
* možnost nástupu IHNED
* místo pracoviště: Blansko...
Bc. Nikola Kolářová, tel. 420739290528, Advantage Consulting s.r.o., Orlí 36, 602 00, Brno Palác Magnum, Orlí 36 602 00 Brno, odeslat odpověď na inzerátacjobs
požadované hledání nebylo úspěšné !
+ vyhledejte další podobné pracovní nabídky !
Navštivte i další profesní rubriky JobMasteru!
Prohlédněte si kompletní seznam novinek v tomto týdnu!